Ingyenes házhoz szállítással támogatja a NetPincér a bajba jutott éttermeket áprilisban: országszerte 27 településen több száz étterem kínálatából díjmentes a NetPincér GO házhoz szállítás a hónap végéig, ezzel is segítve a hazai kávézók és éttermek életben maradását. A NetPincérnél az elmúlt három hét során összesen már több mint 900 étterem jelezte csatlakozási szándékát, a legújabb partner a Burger King, 41 hazai éttermével. Az ételrendelő portál folytatja alapítványokat támogató tevékenységét is: az oldalon keresztül a Magyar Vöröskereszt és a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet közös járványügyi kezdeményezésére is lehet adakozni.
A hazánkban életbe lépett kijárási korlátozás következtében a kávézóknak és éttermeknek új működési modellre kell átállni ahhoz, hogy pótolni tudják a vendégforgalom kiesését: a járvány időszakában csak elvitellel és kiszállítással tudják biztosítani működésüket. Az eddig is több, mint 2000 éttermi partnerrel működő NetPincérnek az elmúlt három hét során már csaknem 900 étterem jelezte csatlakozási szándékát. A vállalat megnövelt kapacitásokkal, valamint szakmai támogatással biztosítja továbbra is az éttermeknek, hogy a lehető leggördülékenyebben folytathassák ételkiszállításukat a legbiztonságosabb körülmények között. A cég futárszám bővítéssel is reagál a szélesedő éttermi palettára: márciusban több, mint 200 új futárpartnert szerződtettek le.
Ingyenes házhoz szállítás a hónap végéig
„Fontosnak tartjuk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk éttermi partnereink működését. Segítve azokat, akik likviditási gondokkal küzdenek, már március elején elérhetővé tettük azt a lehetőséget, hogy ideiglenesen átálljanak a heti elszámolásra. Most pedig arra biztatjuk több mint egymilliós megrendelői bázisunkat, hogy ételrendeléssel segítsék a bajba jutott vendéglátóhelyeket. Megkönnyítve a kisebb NetPincér GO éttermek helyzetét, most mi álljuk a szállítási költségüket, illetve 1-1 nagyobb partner is beszállt, hogy több alkalmazottjának biztosíthasson így munkát” – mondta el Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója, aki azt is hozzátette, hogy ezzel 27 városban több száz étterem lesz elérhető díjmentes szállítással április 30-ig.
Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója
A beérkező csatlakozási kérelmek feldolgozásával folyamatosan bővül a NetPincér kínálata és figyelnek arra, hogy ne csak Budapestre, vagy csak a nagyobb városokba vigyék el a NetPincérezés élményét, hanem azt a lehető legszélesebb körben tegyék elérhetővé mindenkinek.
Gyógyító szeretet a fertőzött gyerekekért
A NetPincér már lassan két éve biztosít felületén adakozási lehetőséget, ma már hat alapítvány részére. A legújabb partnerként csatlakozó Magyar Vöröskereszt munkáját március óta segíthetik a felhasználók, mellettük gyermekalapítványt, állatmenhelyet, nélkülözőket és közösségi erdőket is lehet támogatni. A járványügyi helyzet kapcsán megjelent egy új, aktuális támogatási lehetőség is, amely a Magyar Vöröskereszt és a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet közös járványügyi kezdeményezését segíti. Az intézetbe bármilyen panasszal érkező gyerekek előszűrő vizsgálaton esnek át a Magyar Honvédség által a kórház bejáratánál elhelyezett sátorban. Akik a COVID-19 fertőzés irányában pozitivitást mutatnak, azok ellátása a Vöröskereszt segítségével kialakított vörös zónában történik. A NetPincér oldalán a „Gyógyító szeretet” fogását választók a vörös zóna működését tudják 1000 Forintos adományukkal segíteni. Az adakozási lehetőség kialakítása és támogatása mellett, ahogy minden beérkező adományt, a NetPincér ezeket az összegek is érintetlenül továbbítja az alapítvány felé és átvállalja a felmerülő tranzakciós költségeket is. Az alapítványi támogatás mellett a vállalat partnereit bevonva igyekszik segíteni az egészségügyi dolgozók étkeztetését is, hetente több alkalommal szállítanak reggelit, meleg italt és meleg ételt a Szent László Kórház munkatársainak, melyet szeretnének a továbbiakban is folytatni.
Emelkedik az érintkezésmentes rendelések száma
A NetPincéren továbbra is biztonságos rendelni, a cég a minden rendelkezésére álló eszközével igyekszik edukálni a fogyasztókat arról, hogy hogyan érdemes rendelésüket leadni a járvány idején. Egyre több felhasználó kéri érintkezésmentesen étele kézbesítését, illetve fizet online, hogy egyáltalán ne is kelljen érintkeznie a futárokkal. Az érintkezésmentes NetPincér GO rendelések aránya jelenleg már 50 százalék körül mozog. A vállalat számára a legfontosabb, hogy a megrendelők és a futárpartnereik továbbra is biztonságban legyenek, éppen ezért fokozottan és folyamatosan figyelnek mind a futárpartnerek, mind az éttermek biztonsági előírásokról való tájékoztatására és azok betartásának segítésére. Az eddigi tapasztalataik pedig azt mutatják, hogy a fogyasztók bíznak a NetPincérben, elégedettek a biztonsági intézkedésekkel és szívesen rendelnek még mindig online ételt.
Készült a sajtóközlemény alapján.